Samenwerken is dé succesfactor voor dienstverlening

Hoe? Dankzij platform technologie. De enige manier om betrouwbaar te communiceren over de schoonmaak dienstverlening. Om 100% inzicht en vertrouwen te geven over de dagelijkse schoonmaakactiviteiten.

Samenwerken doe je met z’n allen

Het woord platform zegt natuurlijk al genoeg. Bij een platform vinden partijen elkaar en het brengt ze samen. TranspaClean zorgt voor een onweerlegbare communicatie tussen alle bij de schoonmaak betrokken partijen. Het maakt van schoonmaak een live en evenwichtig samenspel tussen betrokkenen:

  • Gebouwgebruiker, bewoners
  • Schoonmaak medewerkers
  • De opdrachtgever of de klanten van het schoonmaakbedrijf
  • Het schoonmaakbedrijf

TranspaClean maakt een eind aan misverstanden en welles-nietes discussies over de schoonmaak. Het geeft online inzage in het gehele werkproces en anticiperen op toekomstige problemen en oplossingen.

Een online schoonmaak schema per object

Één live versie van het schoonmaak werkschema wordt gedeeld met bij de schoonmaak betrokken partijen: Bewoners, schoonmakers, wijkbeheerders, managers, etc. Klachten en melding komen direct bij de juiste persoon terecht en de afhandeling hiervan kan worden gevolgd. Als de schoonmaker een taak aftekent, is het taakrapport voor iedereen toegankelijk. Vakantie of ziekte? Vervanging is direct bij iedereen bekend. Kortom de hele mallemolen van schoonmaak communicatie geregeld in één transparant platform.

Dit zorgt voor vertrouwen tussen partijen.

Wat is ieder z’n rol in deze samenwerking?

Onze vier belangrijkste rollen zijn onderverdeeld in het schoonmaakbedrijf, schoonmaker, opdrachtgever en gebouwgebruiker. Deze mensen maken samen de schoonbeleving waar. Iedere rol heeft binnen ons platform enkele eigen doelen.

Het schoonmaakbedrijf

Schoonmaakbedrijven kunnen hun volledige werkproces aansturen en coördineren via het platform. Zo blijft de informatie transparant en inzichtelijk voor alle betrokkenen. Bijzonderheden, feedback, en terugkoppelingen blijven altijd centraal geborgd en zichtbaar in de online omgeving van een complex. Live inzage in de actuele planning. Automatische vooraankondigingen over belangrijke werkzaamheden. Waardevolle operationele data automatisch geborgd en inzichtelijk via dashboards en periodieke rapportages.

Waarom is dit nodig?

Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de schoonmaakwerkzaamheden. Het bevat slimme functies waardoor de operationele data op een eerlijke manier wordt vastgelegd en geborgd. Dit zorgt voor vertrouwen in de schoonmaak.

Wat heeft het schoonmaakbedrijf hieraan?

  • De volledige planning digitaal regelen en communiceren
  • Overzicht houden in de afhandeling van werkzaamheden
  • Overzicht houden in bijzonderheden, extra werk of verhinderingen
  • Automatische vooraankondigingen instellen op specifieke werkzaamheden
  • Urenregistratie bijhouden
  • Overzichtelijk werk archief
Platform voor dienstverleners

De schoonmaker

Via de app ziet de schoonmaker alle geplande schoonmaak onderdelen die vandaag aan de beurt zijn. Als de werkzaamheden zijn uitgevoerd dan meldt de schoonmaker deze af in de app. Er kan ook een opmerking of foto toegevoegd worden van bijzonderheden. Het afmelden van taken kan alléén op locatie en is direct zichtbaar.

Waarom is dit nodig?

Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de schoonmaakwerkzaamheden. Er wordt inzichtelijk gemaakt welke werkzaamheden er precies worden uitgevoerd, wanneer en door wie. Dit voorkomt onnodige discussies achteraf.

Wat heeft de schoonmaker hieraan?

  • Elke werkdag een checklist met alle taken
  • Extra opdrachten direct zichtbaar
  • Bijzonderheden en het resultaat van werkzaamheden vastleggen
  • Bouw een overzichtelijk werk archief op
  • Meer zelfstandigheid
  • Geen onnodige telefoontjes meer achteraf met vragen over het werk
Schoonmakers app

De opdrachtgever

De opdrachtgever kan via het platform alle actuele operationele informatie terugvinden over een of meerdere complexen. Actief meekijken en boven op het proces zitten. Of passief periodiek geïnformeerd via een rapportage samenvatting van de operationele data. Ingestelde notificaties zorgen voor tijdig bericht om direct actie te kunnen ondernemen. Meekijken met binnenkomende tickets, en ingrijpen waar nodig.

Waarom is dit nodig?

Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de schoonmaakwerkzaamheden. Dankzij slimme functies worden alle operationele werkzaamheden op een eerlijke manier vastgelegd en geborgd. Per object blijft de operationele vastleggingen en communicatie opgeslagen zodat nooit meer iets kwijtraakt. Dit zorgt voor vertrouwen in de schoonmaak.

Wat heeft de opdrachtgever hieraan?

  • Altijd live meekijken met de actuele werkzaamheden
  • Tickets maken of meekijken met aangemaakte tickets
  • Notificaties instellen om tijdig geïnformeerd te worden over bijzonderheden in de schoonmaak
  • Effectieve evaluaties houden op basis van operationele data
Opdrachtgevers omgeving

De gebouwgebruiker, bewoner

Gebouwgebruikers kunnen via de app digitaal meekijken in het schoonmaakrooster van hun gebouw. Hier kunnen gebouwgebruikers de actuele planning inzien en feedback geven op geleverde diensten.

Hoe werkt dat?

Via de app ziet de schoonmaker alle geplande schoonmaak onderdelen. Als de werkzaamheden zijn uitgevoerd dan meldt de schoonmaker deze af in de app. Het afmelden van de taken kan alléén op locatie en is direct zichtbaar voor de gebouwgebruikers.

Waarom is dit nodig?

Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de schoonmaakwerkzaamheden rondom het gebouw. Er wordt inzichtelijk gemaakt welke werkzaamheden er precies worden uitgevoerd, wanneer en door wie.

Wat heeft een gebouwgebruiker hieraan?

  • Zien wanneer de schoonmaak medewerker weer langskomt
  • Een melding maken over de schoonmaak
  • Overzicht van eigen gemaakte meldingen en publieke meldingen
  • Inschrijven voor e-mail notificaties over speciale werkzaamheden zoals glasbewassing
  • De schoonmaak beoordelen
App voor eindgebruikers

Samenwerken

Dienstverleners, opdrachtgevers, externe partijen en alle andere betrokkenen.

Jazeker. En de enige manier om betrouwbaar te communiceren over schoonmaak. Om 100% inzicht en vertrouwen te geven en krijgen in de dagelijkse schoonmaak. Hoe? Door inzicht en transparantie. Met ons Platform voor transparante Schoonmaak.

samenwerken schoonmaak
Praktijkverhalen van

Onze ambassadeurs

Michael Zevenhoven
Okee Bedrijfsdiensten
Management
Steeds meer opdrachtgevers willen een digitale verantwoording van wat we doen en dat we daar transparant over rapporteren. De RAI vond het een doorslaggevend pluspunt dat we met TranspaClean werken.
Peter Neuteboom
Stichting Meer Wonen
Management
Papieren rompslomp, talloze inspecties en veel reacties van mensen aan de balie zijn inmiddels bijna gereduceerd tot nul.
Rick Gernaat
Pompe Speciaalreiniging
Glazenwasser
Wij hoeven niet meer op zoek naar de opdrachtgever voor een fysieke handtekening omdat we zelf kunnen aftekenen, en dat scheelt me gewoon tijd.

Hét platform waar samenwerken gewoon werkt.

Wil je zelf zien hoe TranspaClean werkt? Maak een afspraak zodat we een gratis pilot kunnen inrichten, of u kunnen adviseren over digitalisering.
crossmenuchevron-up