Het woord platform zegt natuurlijk al genoeg. Bij een platform vinden partijen elkaar en het brengt ze samen. TranspaClean zorgt voor een onweerlegbare communicatie tussen alle bij de schoonmaak betrokken partijen. Het maakt van schoonmaak een live en evenwichtig samenspel tussen betrokkenen:
TranspaClean maakt een eind aan misverstanden en welles-nietes discussies over de schoonmaak. Het geeft online inzage in het gehele werkproces en anticiperen op toekomstige problemen en oplossingen.
Schoonmaakbedrijven kunnen hun volledige werkproces aansturen en coördineren via het platform. Zo blijft de informatie transparant en inzichtelijk voor alle betrokkenen. Bijzonderheden, feedback, en terugkoppelingen blijven altijd centraal geborgd en zichtbaar in de online omgeving van een complex. Live inzage in de actuele planning. Automatische vooraankondigingen over belangrijke werkzaamheden. Waardevolle operationele data automatisch geborgd en inzichtelijk via dashboards en periodieke rapportages.
Waarom is dit nodig?
Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de schoonmaakwerkzaamheden. Het bevat slimme functies waardoor de operationele data op een eerlijke manier wordt vastgelegd en geborgd. Dit zorgt voor vertrouwen in de schoonmaak.
Wat heeft het schoonmaakbedrijf hieraan?
Via de app ziet de schoonmaker alle geplande schoonmaak onderdelen die vandaag aan de beurt zijn. Als de werkzaamheden zijn uitgevoerd dan meldt de schoonmaker deze af in de app. Er kan ook een opmerking of foto toegevoegd worden van bijzonderheden. Het afmelden van taken kan alléén op locatie en is direct zichtbaar.
Waarom is dit nodig?
Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de schoonmaakwerkzaamheden. Er wordt inzichtelijk gemaakt welke werkzaamheden er precies worden uitgevoerd, wanneer en door wie. Dit voorkomt onnodige discussies achteraf.
Wat heeft de schoonmaker hieraan?
De opdrachtgever kan via het platform alle actuele operationele informatie terugvinden over een of meerdere complexen. Actief meekijken en boven op het proces zitten. Of passief periodiek geïnformeerd via een rapportage samenvatting van de operationele data. Ingestelde notificaties zorgen voor tijdig bericht om direct actie te kunnen ondernemen. Meekijken met binnenkomende tickets, en ingrijpen waar nodig.
Waarom is dit nodig?
Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de schoonmaakwerkzaamheden. Dankzij slimme functies worden alle operationele werkzaamheden op een eerlijke manier vastgelegd en geborgd. Per object blijft de operationele vastleggingen en communicatie opgeslagen zodat nooit meer iets kwijtraakt. Dit zorgt voor vertrouwen in de schoonmaak.
Wat heeft de opdrachtgever hieraan?
Gebouwgebruikers kunnen via de app digitaal meekijken in het schoonmaakrooster van hun gebouw. Hier kunnen gebouwgebruikers de actuele planning inzien en feedback geven op geleverde diensten.
Hoe werkt dat?
Via de app ziet de schoonmaker alle geplande schoonmaak onderdelen. Als de werkzaamheden zijn uitgevoerd dan meldt de schoonmaker deze af in de app. Het afmelden van de taken kan alléén op locatie en is direct zichtbaar voor de gebouwgebruikers.
Waarom is dit nodig?
Dit onafhankelijke platform zorgt voor transparantie in de schoonmaakwerkzaamheden rondom het gebouw. Er wordt inzichtelijk gemaakt welke werkzaamheden er precies worden uitgevoerd, wanneer en door wie.
Wat heeft een gebouwgebruiker hieraan?
Jazeker. En de enige manier om betrouwbaar te communiceren over schoonmaak. Om 100% inzicht en vertrouwen te geven en krijgen in de dagelijkse schoonmaak. Hoe? Door inzicht en transparantie. Met ons Platform voor transparante Schoonmaak.