Wooncorporaties gebruiken TranspaClean niet alleen voor de inzichten en KPI rapportages, maar bewoners krijgen een krachtige tool in handen waarmee ze zelf interactie kunnen opzoeken met het schoonmaakbedrijf via de toegangscodes en het meldsysteem. Een samenspel tussen opdrachtgever, aannemer en gebouwgebruiker.
Het platform wordt op veel verschillende manieren gebruikt door schoonmaakbedrijven. TranspaClean kan niet alleen als hoofdplanning en communicatie systeem gebruikt worden, maar ook kunnen alleen losse functies zoals tijdregistratie, het meldsysteem of jaarroosters worden ingezet voor specifieke klanten of doeleinden.
Met TranspaClean kunnen diverse belanghebbende, aannemers en locaties samen worden beheerd in een overzicht. Het maakt niet meer uit met hoeveel dienstverleners, betrokkenen en derde partijen samengewerkt moet worden. Combineer dashboards, aannemers en meldingen zodat meerdere samenwerkingen even makkelijk te managen zijn als een.
TranspaClean is uitermate geschikt om bezoekers en gasten inzage te geven in de hygiëne. Dankzij meldingen, beoordelingen en proactieve waarschuwingen kan er sneller geschakeld worden. Controles? Bijna niet meer nodig. Je ziet precies wie wat wanneer en waar gedaan heeft. Met flexibele werkoverdracht per ploeg.
Of het nu individueel kantoorpand is of een bedrijven verzamelgebouw: een digitale schoonmaakorganisatie is vereist of op z’n minst gewenst. Behalve de periodieke “vaste” taken zijn er regelmatig ad hoc werkzaamheden of resultaat gerichte schoonmaak. Ook hier is communicatie, borgen van werkzaamheden en afvinken van een controle taak bepalend voor het vertrouwen en de relatie op lange termijn.
TranspaClean voor Hoveniers? Jazeker! De klant wil ook hier zien wat er staat gepland, wanneer de tuinman komt en wanneer het onkruid van de parkeerplaats wordt verwijderd. De planning regelen via TranspaClean kan heel flexibel en is daarom bijzonder geschikt voor groenonderhoud. Groenboek en snoeiplannen? Onweerlegbaar geborgd en voor alle betrokken personen beschikbaar
Steeds meer opdrachtgevers willen een digitale verantwoording van wat we doen en dat we daar transparant over rapporteren. De RAI vond het een doorslaggevend pluspunt dat we met TranspaClean werken.
MeerWonen
Stichting MeerWonen
Management
Papieren rompslomp, talloze inspecties en veel reacties van mensen aan de balie zijn inmiddels bijna gereduceerd tot nul.
Pompe
Speciaalreiniging
Glazenwasser
Wij hoeven niet meer op zoek naar de opdrachtgever voor een fysieke handtekening omdat we zelf kunnen aftekenen, en dat scheelt me gewoon tijd.
Hét platform waar samenwerken gewoon werkt.
Wil je zelf zien hoe TranspaClean werkt? Maak een afspraak zodat we een gratis pilot kunnen inrichten, of u kunnen adviseren over digitalisering.