Hoe werkt het?

Een platform kan breed worden ingezet. Ongetwijfeld is er meer mogelijk dan u zelf nodig zult hebben. We laten u aan de hand van een voorbeeld zien hoe uw platform omgeving bij TranspaClean kan worden ingezet. Onderstaande voorbeeld bestaat uit een wooncorporatie, een schoonmaakbedrijf, honderden bewoners en een paar schoonmakers.
Stap 1

Invoeren schoonmaaklijsten

Om uw platform omgeving gebruiksklaar te maken moet als eerste stap de schoonmaaklijsten worden ingevoerd. Dit regelt de dienstverlener of opdrachtgever. Een schoonmaaklijst is vaak een operationele vertaling van het contract of de afspraken.
Centraal beheer
Periodiek of eenmalig
Flexibele inrichting
Archief
Automatisch vertaald
Aan/uitbesteden
Meer over afspraken en contracten
Stap 2

Planning (optioneel)

Vervolgens kunt u medewerkers inplannen op de werkzaamheden. Medewerkers kunnen vaste taken of hele schoonmaaklijsten toegewezen krijgen. Een medewerker kan individueel werken of samenwerking in een ploeg. Ad hoc werk, bijspringen of werk overnemen is makkelijk geregeld en direct gecommuniceerd. Elke medewerker ziet vanaf de app precies wat voor werkzaamheden er waar staan gepland.
Vaste medewerkers
Overnemen
Ploeg planning
Archief
I.c.m. ander plansysteem
Tijdregistratie
Meer over planning
Stap 3

Communiceren

Elke locatie of complex krijgt een online omgeving waar de opdrachtgever en bewoners toegang kunnen krijgen tot het gehele werkprogramma, de actuele planning én het archief. Via deze online omgeving kunnen zij meldingen maken of operationele informatie en rapportages opvragen. Er zijn veel interacties mogelijk: Vooraankondigingen of afmeldingen ontvangen via e-mail, bedankjes geven en beoordelingen plaatsen.
Actuele planning
Feedbacksystemen
Meldsysteem
Slimme e-maillijsten
QR-code login
E-mail volglijsten
Handmatige triggers
Automatische communicatie
Meer over communicatie
Stap 4

Sturen op data en KPI rapportages

Combineer alle uitkomsten uit voorgaande stappen in slimme management KPI rapportages. De KPI’s geven diepe inzichten in onderwerpen over: Operationeel verloop, verbeterpunten, meldingen, beoordelingen, potentiële problemen, controles, DKS, extra werk en meer. Kies uit een lijst van KPI’s die relevant zijn voor uw bedrijf en uw samenwerkingsverband.
Zelf rapporten samenstellen
Design rapport
Veel KPI's en instellingen
Interactief en visueel
Rapporten delen
Verschillende dashboards
E-mail rapportage
Periodes vergelijken
Meer over rapportage en dashboards

Geef iedereen inzicht in wat er moet, én gaat gebeuren.

Zet uw platform in om iedereen inzicht te geven en te laten meepraten. Zo voorkomt u niet alleen discussies achteraf, maar het geeft de geleverde werkzaamheden context. Deze activiteiten leveren waardevolle data op wat kan worden gebruikt om uw dienstverlening te verbeteren.

Er zijn ook creatieve ondernemers die het platform op een andere manier inzetten. Hiernaast vindt u een paar voorbeelden van andere toepassingen. Wees zelf creatief over hoe u het wilt gebruiken. Wij brainstormen graag met u over eventuele toepassingen.
Intern plansysteem voor de schoonmaak
Gebruik het platform intern om de planning van uw medewerkers te regelen en werkprogramma’s te beheren.
Meldsysteem voor facilitair of vastgoed
Gebruik het platform alleen als meldsysteem en laat gebruikers makkelijk beoordelen en meldingen aanmaken via QR-codes.
Werk uitbesteden
Gebruik het platform alleen om onderaannemers aan te sturen en grip te houden op wie u waar inzet.
Praktijkverhalen van

Onze ambassadeurs

Michael Zevenhoven
Okee Bedrijfsdiensten
Management
Steeds meer opdrachtgevers willen een digitale verantwoording van wat we doen en dat we daar transparant over rapporteren. De RAI vond het een doorslaggevend pluspunt dat we met TranspaClean werken.
Peter Neuteboom
Stichting Meer Wonen
Management
Papieren rompslomp, talloze inspecties en veel reacties van mensen aan de balie zijn inmiddels bijna gereduceerd tot nul.
Rick Gernaat
Pompe Speciaalreiniging
Glazenwasser
Wij hoeven niet meer op zoek naar de opdrachtgever voor een fysieke handtekening omdat we zelf kunnen aftekenen, en dat scheelt me gewoon tijd.

Hét platform waar samenwerken gewoon werkt.

Wil je zelf zien hoe TranspaClean werkt? Maak een afspraak zodat we een gratis pilot kunnen inrichten, of u kunnen adviseren over digitalisering.
crossmenuchevron-up