Ticket/melding status wijzigen
Zodra een ticket (melding) is aangemaakt, krijgt het een status. Je kunt kiezen uit Open, In behandeling of Gesloten. Door de status aan te passen houd je overzicht over openstaande issues en laat je anderen weten wat de voortgang is. De rollen Beheer, Schoonmaakbedrijf, Schoonmaker en Uitvoerder hebben toestemming om de status van een ticket te wijzigen
Status wijzigen
1. Ticketstatus aanpassen
Hoe doe je dit?:
- Navigeer naar 'Tickets'.
- Zoek de ticket waarbij je de status wilt wijzigen en klik op 'Conversatie'.
- Rechts van je scherm zie je een formulier met een veld met 'Ticketstatus', selecteer hier een status en klik op 'Verzenden'
Tips:
Gebruik de status 'In behandeling' alleen als er daadwerkelijk iemand met melding bezig is, zo voorkom je dat tickets blijven hangen. Sluit tickets als deze niet meer van toepassing zijn of zijn afgehandeld. Zo zorg je ervoor dat er altijd een logische workflow is.


