Hoe kan ik e-mail notificaties ontvangen?
Notificaties zijn belangrijk om up-to-date te blijven met (belangrijke) ontwikkelingen rondom de dienstverlening. Je kan als beheer je eigen notificaties instellen én je kunt dit doen voor je klanten en contactpersonen op de locaties. Ook kunnen de klanten en contactpersonen die je toegang geeft tot je klantomgeving hun eigen notificaties instellen.
Let op dit kan alleen als je de rol Beheer of Klant / Contactpersoon hebt.
Notificatie instellingen
1. Notificatie instellen voor jezelf
- Klik links in het menu op 'Notificaties' hier kun je per locatie kiezen welke notificaties je wilt ontvangen, elke notificatie heeft een korte uitleg over wat het doet.
- Tip: Vink ook favorieten locaties aan via de kolom met het sterretje zodat deze duidelijker worden weergegeven op verschillende pagina's
- Wanneer je notificaties hebt geselecteerd vergeet dan niet op 'Instellingen opslaan' te klikken deze groene knop vind je bovenaan

2. Notificaties instellen voor je klant
Wil je de notificatie instellingen goed zetten voor je klant? bekijk dan Bekijk dan dit artikel.


