In 2016 vroeg wooncorporatie Rijnhart Wonen tijdens een aanbesteding welk bedrijf 24/7 digitaal inzicht kon geven aan iedereen die wat te maken had met schoonmaak. TranspaClean is hier uit voort gekomen.
De visie van TranspaClean
Tijdens de oprichting van TranspaClean in 2017 werd de eerste visie vastgelegd. De visie was concreet en doelgericht: ‘De werkzaamheden vanuit een schoonmaakbedrijf inzichtelijk maken voor alle klanten’. Om de visie te verwerkelijken werd een platform gemaakt met de inzichtelijkheid als uitgangspunt. Het platform sloot nauw aan bij de visie, en overtuigde het platform steeds meer mensen en organisaties van de voordelen van transparant werken.
Na de eerste ervaring op de schoonmaakmarkt opgedaan te hebben, merkte TranpaClean dat er nog voor meerdere probleemgebieden een oplossing ontbrak. Door de flexibele structuur kreeg het TranspaClean-platform in snel tempo meerdere functionaliteiten om de verschillende problemen in de schoonmaak te tackelen. De visie groeide dan ook naar: ‘De schoonmaakwereld een betere plek maken, waarin het versterken van de samenwerking tussen schoonmaakpartijen op een inzichtelijke manier centraal staat’. Ook hiervoor blijft het platform het belangrijkste middel om stappen te maken in onze nieuwe visie. Het is daarom van cruciaal belang dat het platform mee blijft groeien.
Hét platform waar samenwerken gewoon werkt.
Wil je zelf zien hoe TranspaClean werkt? Maak een afspraak zodat we een gratis pilot kunnen inrichten, of u kunnen adviseren over digitalisering.
Steeds meer opdrachtgevers willen een digitale verantwoording van wat we doen en dat we daar transparant over rapporteren. De RAI vond het een doorslaggevend pluspunt dat we met TranspaClean werken.
MeerWonen
Stichting MeerWonen
Management
Papieren rompslomp, talloze inspecties en veel reacties van mensen aan de balie zijn inmiddels bijna gereduceerd tot nul.
Pompe
Speciaalreiniging
Glazenwasser
Wij hoeven niet meer op zoek naar de opdrachtgever voor een fysieke handtekening omdat we zelf kunnen aftekenen, en dat scheelt me gewoon tijd.
Een simpel plan en communicatie platform voor opdrachtgevers, facilitaire dienstverleners, uitvoerende medewerkers en gebouwgebruikers.
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.