Hoe kan ik een mutatieverzoek indienen via een Ticket
Met een mutatieverzoek geef je wijzigen in klant- of locatiedata door, zoals nieuwe adressen, klantwisselingen of rooster-aanpassingen. Je kunt deze mutaties snel invoeren door gebruik te maken. van een Excel-bestand (.xls of .xlsx).
Let op! Voordat je dit gebruiken raden we je aan om onderstaande template te downloaden:

Hoe werkt de mutatie verzoek?
1. Hoe werkt het?
Om aan de slag te gaan Download de template die we hebben aangeleverd.
- Download de template
- Vul de template met mutaties (Je kan dit ook invullen door uit andere Excel's data te kopieren)
- Maak een ticket aan en onder het kopje 'Ticket informatie' selecteer de status 'Mutatie'
- Upload het Excel bestand via de upload functie in het aangemaakte ticket
- TranspaClean zet nu de mutatievoorstellen een voor een klaar. Controleer altijd de gegevens per mutatie
- Vul waar nodig ontbrekende gegevens aan en klik op de groene Toevoegen knop als alles klopt.
- Onderaan zie je een overzicht van alle ingediende mutaties. De rol Beheer kan deze vervolgens omzetten naar taken in het live rooster.
2. Belangrijke informatie
Belangrijke weetjes:
- Er wordt een waarschuwing gegeven zodra een huisnummer al ingevoerd is
- Per ticket kunnen er 100 voorstellen worden ingepland
- Het is mogelijk opmerkingen bij voorstellen te plaatsen
Belangrijke tips:
- Gebruik de conversatie in het ticket voor alle randzaken
- Laat collega's weten dat mutaties via het ticket verlopen
- Gebruik de Excel functie
- Neem bij directe urgentie altijd direct persoonlijk contact op met het schoonmaakbedrijf
- Maak in de Excel gebruik van een dropdown lijst (Hoe doe ik dit?)