Hoe kan ik een mutatieverzoek indienen via een Ticket

Met een mutatieverzoek geef je wijzigen in klant- of locatiedata door, zoals nieuwe adressen, klantwisselingen of rooster-aanpassingen. Je kunt deze mutaties snel invoeren door gebruik te maken. van een Excel-bestand (.xls of .xlsx).

Let op! Voordat je dit gebruiken raden we je aan om onderstaande template te downloaden:

Hoe werkt de mutatie verzoek?

1. Hoe werkt het?

Om aan de slag te gaan Download de template die we hebben aangeleverd.

  1. Download de template
  2. Vul de template met mutaties (Je kan dit ook invullen door uit andere Excel's data te kopieren)
  3. Maak een ticket aan en onder het kopje 'Ticket informatie' selecteer de status 'Mutatie'
  4. Upload het Excel bestand via de upload functie in het aangemaakte ticket
  5. TranspaClean zet nu de mutatievoorstellen een voor een klaar. Controleer altijd de gegevens per mutatie
  6. Vul waar nodig ontbrekende gegevens aan en klik op de groene Toevoegen knop als alles klopt.
  7. Onderaan zie je een overzicht van alle ingediende mutaties. De rol Beheer kan deze vervolgens omzetten naar taken in het live rooster.

2. Belangrijke informatie

Belangrijke weetjes:

  • Er wordt een waarschuwing gegeven zodra een huisnummer al ingevoerd is
  • Per ticket kunnen er 100 voorstellen worden ingepland
  • Het is mogelijk opmerkingen bij voorstellen te plaatsen

Belangrijke tips:

  • Gebruik de conversatie in het ticket voor alle randzaken
  • Laat collega's weten dat mutaties via het ticket verlopen
  • Gebruik de Excel functie
  • Neem bij directe urgentie altijd direct persoonlijk contact op met het schoonmaakbedrijf
  • Maak in de Excel gebruik van een dropdown lijst (Hoe doe ik dit?)