Meldingen geven inzicht in wat klanten en gebouwgebruikers vinden van de dienstverlening. Zowel positieve als kritische meldingen helpen je om de relatie te verbeteren. Ervaringen laten zien dat meldingen
...
Meldingen geven inzicht in wat klanten en gebouwgebruikers vinden van de dienstverlening. Zowel positieve als kritische meldingen helpen je om de relatie te verbeteren. Ervaringen laten zien dat meldingen
...
De referentie van het rooster kan geplaatst worden boven het adres, of het adres van een locatie vervangen. Per rooster kun je dit zelf instellen.
Rooster...
Wanneer een klant je een koppelverzoek stuurt, kun je dit eenvoudig toevoegen aan je TranspaClean-omgeving. Hiervoor heb je een bestaande klant, een koppelcode en een eenmalige sleutel nodig. In
...
Uitvoerders kunnen extra (eenmalige) werkzaamheden vastleggen in het rooster. Zo blijven ad-hoc taken transparant, voorkom je discussie en stroomlijn je de afhandeling, ook wanneer ze via een ticket of
...
In TranspaClean worden alle werkprocessen digitaal vastgelegd. Dit levert waardevolle KPI’s op die je op ieder moment kunt bekijken in de app. Je kunt bestaande rapportages openen of zelf
...
Na het inloggen kom je direct op het Home-scherm. Hier zie je in één oogopslag wat er speelt en kun je de indeling aanpassen naar jouw voorkeur. Daarnaast is
...
Een nieuwe vaste uitvoerder kun je eenvoudig inplannen in TranspaClean. In dit artikel lees je hoe dit werkt en waar je op moet letten.
https://youtu.be/qEjUAYkkuWU
Nieuwe vaste...
Met Klant Premium heb je als opdrachtgever extra mogelijkheden om je organisatie overzichtelijk te beheren. Naast de standaardfuncties in TranspaClean krijg je toegang tot de pagina Mijn bedrijf, waar
...
NFC functionaliteit instructie
Om gebruik te maken van de NFC functionaliteiten in TranspaCom heb je een telefoon nodig waarop NFC is ingeschakeld.
NFC aanzetten op een android. Dit
...