feature time

Tijd besparen

“Dus de app bespaart mij tijd”

Kijk: het werk moet gedaan worden. En daar moet jouw tijd in gaan zitten. Je hoeft echter niet meer om een handtekening te vragen bij een opdrachtgever. Je hoeft geen papieren lijst of logboek meer bij te houden. Je hoeft geen urenstaten meer in te vullen. Je werktijd registreer je in de app met een vingertopje. Je hoeft niet meer naar kantoor om werkbonnen op te halen. En je hoeft ze ook niet terug te brengen. Je kunt direct het werk van je collega overnemen als hij of zij ziek of op vakantie is. Je hoeft ook niet meer te wachten op een controle of DKS controle. Je legt alles wat je doet digitaal vast waardoor de “controles” geïntegreerd zijn in je werk. Veel dure controles achteraf kunnen sowieso vervallen.

“Discussies achteraf”

Je hebt nooit meer welles-nietes discussies over jouw werk en je hoeft je nooit meer twee weken nadat je iets hebt gedaan te verantwoorden. Dit scheelt ook nog eens frustratie. Een klant kan niet meer zeggen dat jij niet bent geweest. Er wordt overigens overal tijdwinst geboekt. Ook op kantoor. Het managen van het werkproces is zoveel efficiënter. De binnendienst kan bijna alle vragen van klanten direct afhandelen, omdat alles inzichtelijk is. Ze hoeven jou niet meer voor alles te bellen. Planning is 2 muisklikken. 80% van alle klachten vervalt en ook dat scheelt heel veel tijd. Door al die tijdsbesparingen in de hele organisatie kun jij eigenlijk wel iets meer tijd voor jouw werk krijgen. Want jij moest de afgelopen jaren steeds meer doen in minder tijd. Gevolg: betere kwaliteit, minder stress, meer plezier in je werk en tevreden klanten. En dat allemaal door zo’n simpele app.